Tuesday, March 14, 2006

Den stillasittande helgen gav effekt! Igår visade röntgen att luften mellan inre och yttre lungan hade minskat. Jag måste fortfarande ta det lugnt men ingen operation behövdes. Det känns jättebra!

Jag hade tänkt gå till skolan idag men problemet med att somna, hitta en ”skön liggställning”, gjorde att jag somnade allt för sent. Jag blev dock rätt stressad av detta så jag tog mig senare i alla fall tid att åka till Flempan för att låna; ”Grafisk kokbok” och ”Mediekultur, Mediesamhälle”. Innan dess han jag också med en sushimiddag med R som ändå skulle ut till södertörn.

Imorgon är det inga lektioner och på torsdag ska jag på röntgen igen. Alltså kommer jag att missa ännu fler lektioner, vilket gör att jag blir mer och mer distanserad från skolan. Det var alltså DUMT, DUMT! att missa dagens skola. Det är dock kul att man, hemifrån, kan se vad folk gjort för illustrationer och uppgifter. Det får en att känna en viss närhet ändå.


Hur mår kapprustningen mellan Ryssland och USA egentligen? Vem har det egentliga övertaget? Visst har pälsmodet blivit mer och mer inne på sistone? Är Coca Cola verkligen gott? Var tog Cuba Cola vägen?

1 comment:

Inez Lindh Isefält said...

Både du och jag verkar ha haft en vecka fylld av läkarbesök. Jag kom upp i 4 besök denna veckan varav 1 var röntgen :D...
Hoppas det ändå gick bra att plugga till tentan.